شوربرگ

در بهار، با ورود درختان انگور، برگ‌های جدید نیز به بازار معرفی می‌شوند و غذای زیادی از ترکیه می‌توان با استفاده از ان تهیه کرد. اما فقط در بهار. بسیاری از زنان ایرانی علاقه مند به داشتن این برگ مو در تمام طول سال هستند، بنابراین انها به دنبال راهی برای نگهداری این محصول با تمام مزایا و خواص در تمام فصول هستند. بعضی ها این برگها رو تو فریزر نگه میدارن برخی دیگر برگ های نمک سود جدید درست می کنند.

سپس ما یاد می گیریم چگونه مدل مو را در خانه بسازیم. ما باید با برگ مو، اب، سرکه و نمک شروع کنیم. برای درست کردن موی نمک زده، ابتدا برگ‌های موی خود را جدا می‌کنیم، یا دم ان‌ها را کوتاه می‌کنیم. بعد از شستن، به زمان برای خشک کردن انها نیاز داریم. سپس کانتینر مناسب که بهتر از شیشه است را انتخاب می کنیم. ما موهای داخل ان را به صورت منظم و درست مرتب مرتب می‌کنیم.

سپس ما ظرف را با مخلوطی از اب و نمک سرکه پر می کنیم و اگر شما بخواهید برگهای موی شور بیشتری داشته باشید مقدار نمک را افزایش می دهیم. بعد توی یخچال می‌گذارم. بعد از یک ماه، برگ مو اماده خدمت است. اگر شما می خواهید اماده شوید و عمر بیشتری داشته باشید، ابتدا برگ ها را با مو بپزید، که به این ترتیب در طول یک هفته از برگ نمک اماده برای خوردن سرو می شود. راه دیگه برای نگه داشتن برگ تازه اینه که توی فریزر بزاریمش. برای استفاده از این روش، ابتدا باید مو را پاک کنید، دم را بردارید، و سپس صبر کنید تا اشتشاو کاملا خشک شود.

ان را به خوشه‌هایی با عدد دلخواه تقسیم کردیم. ان را در یک ظرف یا پلاستیک قرار می دهیم و در یک فیزر قرار می دهیم. اگر از این ظرف استفاده کنید باید برای فریزر مناسب باشد تا برای مدت طولانی کرک نشود.

نکته بعدی خشک کردن برگ مو است زیرا اگر با اب در فریزر برود، خشک می شود. وقتی از فریزر استفاده می کنید، چند دقیقه صبر کنید تا یخ کاملا باز شود، در غیر این صورت ممکن است خراب شود و شکل خود را از دست بدهد. روش دیگر نگه داشتن برگ خشک کردن ان زیر افتاب یا روی اجاق است. برای استفاده از این روش، ابتدا برگهای مو را جدا کرده و سپس انها را کاملا شستشو می دهیم.

می توانیم برگ های شسته شده را در یک سینی بپیچیم و یا می توانیم انها را با استفاده از سیم های نازک یا رشته مرتب کرده و انها را زیر خورشید قرار دهیم. همچنین باید مراقب باشیم که گرد و خاک بر برگ مو نشسته باشد. بعد از چند روز ، برگهای موی ما اماده شده. لازم به ذکر است که برگ مو خشک و شکننده است و باید برای حفظ سلامتی ان در مکان مناسب نگهداری شود.

شور برگ مو لبنانی

شیرین بیان گیاهی یکی از پرطرفدار ترین غذاهای تهیه شده در بسیاری از نقاط جهان است. هر کدام از انها دارای دستور پخت ویژه خود می باشند.

در این مقاله، روش لبنانی اموزش دالما با برگ های نمک سود را مورد بررسی قرار می دهیم. مواد مورد نیاز برگ مو ۵۰۰ گرم پیازچه، نعنا، جعفری گوجه‌ای ۱color برنج نیمه‌فنجان نخود نیم‌کاسه پیاز وان ادویه به مقدار مناسب برنج را در قابله بریز و ان را به مدت ده دقیقه با نمک و اب بجوشان. نخود بخورید یا نصف کنید که کاملا خیس و پخته شده باشد. یه گوجه هم بخور. خوب جعفری ، نعنا و پیاز بخورید. ترکیبات را به خوبی با هم مخلوط کنید، روغن زیتون و اب لیمو را به هم اضافه کنید و ان را مخلوط کنید.

موهای زیر را، همانطور که در بالا توضیح داده شده، دو چین قرار دهید، به طوری که پشت مو به بالا نگاه می کند. یک قاشق از موادی که ما مخلوط میکنیم را بردارید و روی برگها بگذارید. و هر مدل که دوست داری را بسته بندی کن. توجه داشته باشید که در بسته بندی باید به درستی پیچیده شود تا فن در زمان پخته یا ذوب شدن خشک نشود. حالا ما دلمه های اماده شده را در دیگ قرار می دهیم و یک لایه پیاز و یک لایه گوجه بین انها قرار می دهیم. وقتی تمام بشکه‌ها را می‌چیدند، مقداری نمک، فلفل، اب لیمو، روغن زیتون و دو لیوان اب بریزید. کمی قابلمه را تکان بدهید تا سس به ارامی صدا کند.

اجازه دهید ۱ ساعت به طور کامل اشپزی کند. توجه داشته باشید که اب جام کامل جذب نمی شود و برخی از ان سس باقی می ماند. توجه داشته باشید که شما همچنین می توانید از مخلوط در نوک برگ مینا استفاده کنید. فقط قبل از اینکه انجامش بدی، باید بشورنش. دلما را می توان به عنوان یک میان وعده، دسر یا همچنین در غذای اصلی سرو. بعضی از مردم چیزهای شیرین ترش را دوست دارند و به ان هندوانه می افزایند.

شور برگ مو صادرات

میدونستی که هوس یک برگ علاوه بر مزه عالی که به دولما میده خصوصیات زیادی هم داره. در بسیاری از نقاط جهان، این پیراشکی ها غذای خوشمزه ای هستند. این امر موجب شده است تا بسیاری از پرورش دهندگان میوه به صادرات برگ های خود و نیز فروش محصولات داخلی توجه نمایند که این امر نیز بسیار سوداور بوده است. برگ‌های انگور که در فصل بهار می‌رسند را می‌توان با روش‌های نمک‌سود، انجماد یا خشک کردن نگهداری کرد. طعم شور برگ مو خواص زیادی دارد، که ما به نام برخی از انها ادامه می دهیم. کنترل قند خون برای بیماران دیابتی. درمان و بهبود سیستم گوارشی ناشی از مقدار زیاد الیاف. تقویت سیستم ایمنی به دلیل وجود انتی اکسیدان‌ها، ویتامین‌ها و مواد مغذی. تازگی و لطافت پوست. درمان فشار خون و بهبود عملکرد قلب.

شما می توانید برای خرید این محصول از طریق لینکی که در سایت قرار دارد فرم را پر کنید تا با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید و سفارش مورد نظر خود را ثبت کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *